Wat een pech, stage weg! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Arnique Pouls - WaarBenJij.nu Wat een pech, stage weg! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Arnique Pouls - WaarBenJij.nu

Wat een pech, stage weg!

Door: Arnique

Blijf op de hoogte en volg Arnique

10 September 2014 | Duitsland, Berlijn

De scheur in mijn enkelband blijkt een scheur in mijn enkel-knokkel te zijn. Hierdoor mag ik 6 weken niet lopen en kan ik mijn stage niet afmaken. Ik vind het erg jammer maar het heeft geen zin om hier nog 6 weken te zitten zonder iets te kunnen doen dus ik word deze week nog opgehaald. Wat ik verder nog ga doen dit jaar weet ik nog niet.

  • 10 September 2014 - 17:16

    Patricia:

    Hey Arnique,

    Wat een pech, dat valt tegen! Je bent wel een enorme bikkel dat je met deze blessure toch aan je stage begonnen bent.
    Succes met het afsluiten vh avontuur in Berlijn en de terugreis!
    Gr Herman, Patricia, Jip en Sem XXX

  • 11 September 2014 - 17:56

    Piet En Riny:

    O Arnique, dat is wel heel erg zuur.
    We hebben genoten van je eerste verslag en hoopte dat er vele zouden volgen.
    Wat een dikke pech, we hebben echt met je te doen.
    We wensen je heel veel beterschap toe, en hopelijk ligt er over een tijdje een hele mooie andere stageplek voor je klaar
    Gr. Piet en Riny

  • 11 September 2014 - 19:18

    Karin Nieuwenburgl:

    Sukkeltje, wat een pech! Van harte beterschap hoor. Sterkte!

  • 12 September 2014 - 16:25

    Jack En Lenie:

    Hoi Arnique,
    Oei,dat is balen !
    Beterschap ,
    Groetjes Jack en Lenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Arnique

Actief sinds 29 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1140
Totaal aantal bezoekers 2330

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 31 December 2014

Stage in Berlijn

Landen bezocht: